Течен Колаген neocell

Колагенови пептиди от Applied Nutrition мнения

 Applied Nutrition Collagen Peptides мнения

Много от нашите клиенти споделиха положителни отзиви за колагеновите пептиди на Applied Nutrition, подчертавайки забележимите подобрения в състоянието на кожата, гъвкавостта на ставите и подобряване при оплаквания от спортни травми и хронични болки в ставите. Тези Колагенови пептиди се усвояват много по-лесно от тялото, което ги прави ефективна добавка за подобряване на производството на колаген и поддържане на здрава съединителна тъкан. 
Тук ще направим кратко прадставяне на предимствата и ползите от прием на  Applied Nutrition Collagen Peptides.



Предполагам сте чували, че при болки и възпаления в ставите или ако искате да подобрите, как да изглежда кожата ви, е хубаво да се приема колаген. Да и аз съм го чувал, но определено не се бях замислял, че скоро ще се нуждая от такава хранителна добавка, при положение че спортувам и се чувствам добре, уви казвайки си го наум, точно тази съдба ме застигна. 

След една определена възраст, колкото и да ни се иска, колгена спира да се произвежда в тялото в зъщото количество, като преди и възстановяването е значително по-трудно. Кожата, ставите, ноктите както и косата, всичко това бива подмладено чрез колагена. Той е най-важния градивен елемент, когато става дума за хранителна добавка, която да ви помогне. Лично аз започнах да усещам проблеми със ставите, след по-дълги разходки, промяна във времето или ако се претоваря някъде в залата, съпругата ми пък хареса свойствата му по отношение за външния вид, думите и бяха, че косата и кожата не са и изглеждали по този начин от години. 

Ще ви споделя какви ползи и предимства разполага Applied Nutrition Collagen Peptides и защо аз реших да се спра точно на този продукт от стотиците други такива на пазара.



Какви са основните предимства от колагеновите пептид?

Най-вероятно сте се чудели, кой е най-добрия колаген? Аз също имах усещане, че пазарът е залят с най-различни продукти, но те не се различават, кой знае колко. Именно за това направих своето проучване и открих, че колагеновите пептиди са най-доброто предложение, което мога да избера. Колагеновите пептиди са много по-добре усвоими от тялото ви от всички други варианти, буквално приемайки го всеки грам колаген навлиза директно в кръвта и в последствие там, където тялото има нужда. Именно това, че е хидролизиран, го прави толкова бързо усвоим, хидролизата на кратко представлява ензимен процес, който запазва всички благоприятни свойства на пептидите. Когато търсите максимален ефект, трябва да се насочите към продукт, който се усвоява напълно от организма именно за това са колагеновите пептиди.



Какви са основните ползи, които ще откриете от Applied Nutrition Collagen Peptides ?


Тренирайки с големи тежести, забелязах, че ставите ми не са онова, което бяха когато бях на двадесет и пет, колкото и да ми се искаше. По време на самата тренорвка не се усещам толкова стабилен а когато се прибера у дома и мускулите ми се отпуснат става страшно. Реших се да предприема действи, защото знаех, че нещата няма да тръгнат на добре а пък аз искам поне да си подпомогна с каквото мога. Резултатът беше впечатляващ, започнах да се чувствам по възтановен след физическа активност, ставите, сухожилията и самите мускули бяха като реновирани. Естествено не мога да срявнявам това, което беше преди, когато бях в националния отбор по волейбол, но със сигурност не съм това старче за което се взимах преди.

Жена ми сподели, че придобила по-хубаво състоянието на кожата си, като забелязала, че премахнала някои увиснали участъци, заздравила и и е придала еластичност.


Защо реших да се доверя на Applied Nutrition ?

Applied Nutrition е бранд, който е сред най-големите гиганти в бизнеса с хранителните добавки. Относно качество, сертификати, действие и състав на продукта, нямат слаб артикул. Всички техни продукти са произведени в GMP условия и имат сертификат за това, което на прост език казано придава достоверност на продукта, че всичко, което е изписано като състав отговаря на 100%. Продуктите им притежават и сертификат, който гласи, че са тествани за атлети и няма за какво да се притесняват за неразрешени субстанции, това може вас да не ви касае толкова, но би трябвало да ви впечатли понеже малко продукти могат да се похвалят със същото нещо. Брандът е произведен в Обединеното кралство, там хората правят нещата, както трябва и регламентите се следят.


Заключение

Това което, ще съветвам, всеки който сметне, че има нужда от хранителна добавка колаген, е да не прави компромис с качеството, което ти помага да правиш всяко едно движение. Предполагам искаш да се погледнеш в огледалото със същото самочувствие, като преди. Спестих ти време да търсиш, какво е най-доброто, другото го оставям на теб.

Използвани източници:

По-нова По-стара
Морски колаген цена
Колагенови пептиди цена

نموذج الاتصال